MAKLUMAN PENTING

KEPUTUSAN HLP & CBBP TB BOLEH DISEMAK SEKARANG MULAI 30 OKTOBER 2015.

5/29/2009 08:19:00 PM

HADIAH LATIHAN PERSEKUTUAN

KEPUTUSAN PENERIMA HADIAH LATIHAN PERSEKUTUAN (HLP) AKAN KELUAR PADA 16HB JUN 2009.

SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

TARIKH ADALAH BERHAK DIPINDA SEKIRANYA PERLU.


Wahhhh..makin tk sabar2 nih.... :)

4 comments:

Anonymous said...

Salam,
Mohon maaf kalau soalan ni terlalu awal, keputusan pun belum keluar lagi. Tapi tak pe lah sebagai persediaan awal kawan2 yang yang dah dapat tempat. Okey, katalah calon berjaya dapat HLP dan tempat di Universiti utk intake semester Jun ni. Pendaftaran di Universiti 26 Jun 2009. Intevensi pula 30-3 Julai. Surat tawaran HLP akan dapat masa intervensikan? Jadi boleh tak kalau surat tawaran tu diambil lebih awal untuk tujuan pendaftaran di Universiti terlebih dulu? Calon tetap akan pergi kursus intervensi selepas tu di PD. Atau ada sebarang cadangan, dari bahagian tajaan untuk proses pendaftaran di Universiti? Terima kasih.

lupekanje said...

hohoo..tidak boleh begitu...tpi nanti saya tanyakan pegwai2 HLP...besok ye... hari ni sibuk saya sibuk sgt..dan mereka yang lain pun sibuk dengan program masing2...skrg di ofis memang waktu kemuncak bekerja...bekerja...dan bekerja...siang malam...7 hari seminggu...
terima kasih.

Anonymous said...

Okey. Terima kasih kembali. Bukan ape, biasanya universiti tak bagi daftar kalau tak bayar yuran. Kalau dah bayar guna duit sendiri dulu pulak, faham2 ajelah proses nak dapat refund balik tu bukannya mudah :), silap2 satu semester pun tak selesai. Kalau bahagian tajaan boleh bagi surat pengesahan dulu pun okey jugak, untuk tujuan pendaftaran dulu. Padan la, saya lalu kat Parcel E nampak cerah je time malam...tak pelah Tuhan menilai kerja2 yang tuan/puan buat, InsyaAllah.

bing jie said...

bila twaran seterusnya ya? saya nak memohon. Selalu terlepas